Verzending en bezorging van je bestelling

Nadat je je bestelling bij Mediahoek.nl hebt geplaatst gaan we direct aan het werk om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren. Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling bekijken. We hanteren de volgende statussen:

  • Verwerken: Je bestelling is ontvangen en wordt in ons magazijn voor je ingepakt
  • Betaling in behandeling: Soms kan het even duren voordat je betaling bij ons binnen is. Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt de status gewijzigd.
  • Afgerond: Je bestelling is overgedragen aan PostNL en zal in de meeste gevallen de volgende werkdag worden bezorgd
  • Geannuleerd: De bestelling is door Mediahoek.nl of door de klant geannuleerd. Mocht je al betaald hebben dan wordt het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening terug gestort.

Je kunt bij Mediahoek.nl kiezen uit twee bezorgopties:

  • Bezorging door PostNL: Als je voor deze mogelijkheid kiest dan wordt je bestelling door ons ingepakt en aangeboden aan PostNL. Je ontvangt een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen wordt je pakket de volgende werkdag bezorgd. Hoe laat de bezorger aan de deur staat kun je zien door op de track & trace link te klikken.
  • Ophalen in de winkel: Je kunt er ook voor kiezen om de door jou bestelde producten bij ons op te halen. Dit kan op twee locaties in Den Haag. Geef bij je bestelling aan in welke van onze twee winkels je de volgende werkdag je pakket wilt ophalen.

Wat moet je doen als het pakket niet wordt bezorgd?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk en zonder problemen in huis hebt. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Heel vervelend, maar we zullen er in dat geval alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op telossen. Heb je je pakket niet ontvangen terwijl dit redelijkerwijs al bezorgd had moeten zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 070 – 785 61 76 of stuur een e-mail naar info@mediahoek.nl. We laten je dan zo snel mogelijk weten hoe we ervoor gaan zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt.

Je persoonlijke gegevens wijzigen

Natuurlijk is het bij Mediahoek.nl altijd mogelijk om je gegevens aan te passen. Wil je een bestelling op een ander adres laten bezorgen of wil je je gegevens permanent wijzigen dan kun je inloggen in je account. Hier pas je ook heel eenvoudig je overige gegevens aan zoals je e-mailadres. Lukt het niet om je gegevens aan te passen, stuur ons dan een e-mail of bel met de klantenservice. Wij zullen de aanpassing dan voor je verzorgen.

 

  • Populair
  • Laptop 392
  • Iptv 11
  • dreambox 3
  • Evo 13