Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor een garantie claim kunt u contact met ons opnemen.

Let op! Wanneer wij het defecte artikel retour ontvangen en het defect blijkt niet onder garantie te vallen of het product werkt wel gewoon naar behoren zijn alle gemaakte kosten (verzendkosten en onderzoekskosten) voor eigen rekening.

Retourneren kan naar (met als referentie het ordernummer):

Mediahoek

Weimarstraat 323

2562HJ 323, Den Haag

Tel: 070-7856176

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mediahoek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze aanbiedingen.